Menu
KeyVis_Servicepakete_Smartcare_PlugDesign_SkyBlue_1280x285.jpg
Schließen
SERVICENUMMER

Service

+31 79 368 37 50

WashTec Benelux BV

Radonstraat 9

2718 SV Zoetermeer

Telefoon: +31 79 36 83 720

Fax: +031 79 36 83 725

Contactformulier

Service van WashTec

Voor een soepel
wasproces vanaf ingebruikname

Als het op service aankomt, hebben we maar één eis: tevreden klanten. Dit wordt mogelijk gemaakt door onze originele fabrieksservice, waarbij we consequent vertrouwen op innovatieve servicetools. Intelligente services op afstand en digitale technici met videofunctie zorgen voor een hoge systeembeschikbaarheid.

Altijd dichtbij, altijd voor je klaar – op afstand en persoonlijk

Met digitale service zoals videobewaking en helpdesk op afstand, bieden we u een on-demand service: u krijgt onmiddellijk ondersteuning bij alle storingen. Op deze manier kunnen we de soepele werking en maximale uptime van uw wassysteem garanderen en stilstand tot een minimum beperken. Met onderhoudscontracten op maat en investeringszekerheid op lange termijn profiteert u ook van onze diensten. Natuurlijk staan onze medewerkers op verzoek ook persoonlijk tot uw beschikking.

Onze service - uw voordeel:

  • Enorme tijdsbesparing door services op afstand
  • Dichtste fabrikantenservicenetwerk in de branche
  • Persoonlijke service met een toegewijde contactpersoon
  • Minimale stilstandtijden
  • Servicecontracten voor elke behoefte

 



Enorme tijdsbesparing door services op afstand

Digitale modules en hulpmiddelen zoals intelligente diensten op afstand en digitale technici met videofunctie zorgen voor een hogere systeembeschikbaarheid, meer omzet en dus een nog grotere klanttevredenheid. Op deze manier kunnen veel gevallen op afstand worden opgelost met ondersteuning van het systeempersoneel. Het is ook mogelijk om via de digitale modules te bepalen welke reserveonderdelen nodig zijn en deze vooraf naar de klant te sturen: Hierdoor hoeven operators niet meer te wachten op de technicus of reserveonderdelen, wat hen veel tijd bespaart, de uptime verhoogt en uiteindelijk geld bespaart. Minder servicebezoeken op locatie verminderen ook de CO2-uitstoot en helpen het milieu te beschermen.

Voorbeeld: RemoteSupport+

U kunt deze service tegen gunstige voorwaarden bestellen binnen een WashTec servicecontract en ook via een individuele serviceorder. Dit zorgt voor de snelst mogelijke diagnose op afstand en het verhelpen van storingen rechtstreeks door de WashTec experts:

Dichtste fabrikantenservicenetwerk in de branche

 


Het servicenetwerk van WashTec is het dichtste en meest efficiënte in de branche - met meer dan 600 eigen servicemedewerkers, waarvan 250 in Duitsland. Hierdoor kunnen we onze klanten een originele fabrieksservice bieden, d.w.z. een persoonlijke service met een toegewijd contactpersoon.

Omdat niet alleen kwaliteit, maar ook snelheid in onderhoud en reparatie cruciaal zijn, vertrouwen we op een gedecentraliseerd magazijnconcept. Het garandeert de beste beschikbaarheid van reserveonderdelen op elke locatie en is precies afgestemd op de betreffende regio.

Het centrale magazijn bevat ongeveer 20.000 reserveonderdelen, die de volgende ochtend om 8 uur per expresse geleverd kunnen worden.

Persoonlijke service met een toegewijd contactpersoon



Voor ons betekent service dat we er altijd voor je zijn.
Daarom hebben we in elke regio specialisten ter plaatse..

Van onze meer dan 250 servicemedewerkers zijn de juiste experts altijd in de buurt.

Minimale stilstand

Bij het bedienen van wasstraten is snelle assistentie in geval van een storing een beslissende factor voor geoptimaliseerd wassen. De reden hiervoor is dat alleen een continue werking een maximale benutting van de capaciteit en een hoge productiviteit van het wassysteem garandeert.

In de dagelijkse wasstraten met hun complexe vereisten zijn storingen soms echter onvermijdelijk.

Met serviceaanbiedingen zoals RemoteSupport+ kunnen onderhoudsmaatregelen aanzienlijk versneld of zelfs vermeden worden dankzij het intelligente netwerk van telefonische ondersteuning en digitale diagnoseprogramma's.

Servicecontracten voor elke behoefte

Om de voordelen van digitale services te maximaliseren, heeft WashTec nieuwe opties gecreëerd met modulaire servicecontracten. U kunt bijvoorbeeld een van de allround services boeken bij de aanschaf van een nieuwe machine. Voor een lage maandelijkse prijs heeft u ook toegang tot de digitale technicus en andere interessante modules. Als je al een wasstraat hebt, heb je de mogelijkheid om servicecontracten op maat af te sluiten of bestaande contracten te verlengen.

Wij ondersteunen je graag bij het kiezen van een servicecontract op maat van jouw bedrijf!




Ontdek samen met onze medewerkers
van welke diensten je het meest profiteert.

Onze servicemedewerkers ondersteunen je graag
persoonlijk op verzoek


Neem nu contact met ons op!